Stängd för anmälan: Föreläsning Eva-Marie Wergård – Från Nervös – till Taggad

Klubben bjuder in sina medlemmar till en digital föreläsning i samarbete med Studiefrämjandet.

Föreläsare: Eva-Marie Wergård

Ämne: ”Eva-Marie Wergård – Nordens mest anlitade mentala tränare och föreläsare inom mental träning och hundsport.

En föreläsning om tävlingsnerver och mental träning. Nya tankar, infallsvinklar, inspiration och ny energi för dig som vill börja tävla eller redan tävlar!”

När: 14/3 kl. 18:15 – 20:30

Var: Klubbstugan, Sölvesborgs Brukshundklubb

Vi samlas i klubbstugan och tittar gemensamt på föreläsningen och har sedan en liten stund för gemensam reflektion och diskussion efter föreläsningens slut. Föreläsningen är kostnadsfri och sker i samarbete med Studiefrämjandet.

Föranmälan sker till utbildning@solvesborgsbrukshundklubb.se senast 7/3. Ange namn och personnummer (12 siffror) samt “föreläsning 14/3”

Stängd för anmälan.